Direktlänk till inlägg 18 december 2019

Gymnasiet

Av My Dössing - 18 december 2019 11:29

Tiden är kommen då det är dags är börja ansöka gymnasium..Med tanke på min Aspberger diagnos blir det bestämt att jag ska ha en resusrpedagog med mig som stöttning in i klassen och till matsalen att äta. Dagen kommer och jag börjar gymnasiet. Men tro tro inte att min kroppbörjar må bättre det blir sämre. Jag får lunginflammation på lunginflammation jag skadar mig. Min mage bestämmer sig för att jävlas. Jag tappar 15 kg på 2 månader. Tillslut blir jag inlagd för en ordentlig utredning nedelar min resurpedagog detta på kvällen. Att jag kommer inte till skolan imorgon jag kommer nu att bli inlagd på sjukhuset. Får till svar att okej, denna gången får väl hälsan gå före men glöm inte bort att skolan är lika viktig den avgör din framtid. Jaja som tur är sker detta lite innan jullovet å läkaren sjukskriver mig tills det är dags att börja skolan igen efter jullovet. Men efter inläggningen och att jag haft kanylen i handen händer något dom vet inte vad. Men får en svullnad och en knuta blir gipsad för misstänks en kraftig infektion efter kanylen. Skolan börjar och med min otur får jag och halkar. Bryter fingrar och blir gipsad igen. Även under denna smäll vissar det sig sen att jag slagit i huvudet. Vilket kommer senare. Huvudvärk,yrsel,illamående tappar smaksinnet på halva tungan. Får återigen hör att jag inbillar mig men jag blir inlagd på sjukhuset då det inte är normalt plus att jag sedan tidigare har blödningar i huvudet. Dels har jag fått en ny blödning plus fått en spricka i skallbenet. Tiden går mitt knä är fortfarande inte bra sedan jag skadde första gången som 10 åring. Jag slår upp skaddan hela tiden och knäet hoppar urled hela tiden. Tillslut är det så illa med benet att jag går på morfin och får ha hjälp. Men skolan är på mig som fan jag ordnar hjälpmedel att ha i skolan men dom godkände inte det. Så jag hoppar av skolan.

 

I nästa inlägg kommer jag berätta om när jag hoppar av,vad jag gör sen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Dössing - 18 december 2019 11:44

Jag tog som sagt beslutet att hoppa av skolan. Var inskriven på af. Men tog en tid hemma. Här fick jag höra att jag kommer bli en soffpotatis. Men för att visa alla att dom hade fel tvingar jag af till att ge mig en praktik. Fast dom tillsammans med ...

Av My Dössing - 18 december 2019 11:44

Jag tog som sagt beslutet att hoppa av skolan. Var inskriven på af. Men tog en tid hemma. Här fick jag höra att jag kommer bli en soffpotatis. Men för att visa alla att dom hade fel tvingar jag af till att ge mig en praktik. Fast dom tillsammans med ...

Av My Dössing - 18 december 2019 11:11

Åren gick jag fortsatt vara den där tjejen som skaffade mig,ramlade å som var sjuk ofta. Tillslut började man få höra att man inbillade sig. När jag var runt 10 så en dag i skolan var vi ute å lekte och jag ramlade  pinsamt som allt bar inden åkdern ...

Av My Dössing - 18 december 2019 10:41

1 november 1895 föddes en vad man då trodde fullt frisk liten flicka. Allt började väl bra förutom att jag var extremt mottaglig mot förkylningar å infektioner men det var inget någon brydde sig om. När jag sedan blev ca 1 år slutade jag växa å att g...

Av My Dössing - 18 december 2019 10:38

Hejsan ! Jag heter My Dössing är 24år Bor i en egen lägenhet i en liten by dom heter Osby   I nästa inlägg kommer jag berätta om mitt liv å hur allt varit  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards